Πανελλήνια Ημέρα Σχολ. Αθλητισμού: 3-2-1 Πάμε!

 

Τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 με αφορμή τη 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού το Homo educandus Αγωγή μετατράπηκε σε ένα υπαίθριο στάδιο με τους μαθητές – αθλητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων να ασκούνται σε πολλά και διαφορετικά αθλήματα και αθλοπαιδιές. Το πρόγραμμα των παιδιών διαμορφώθηκε από τους εκπαιδευτικούς με τέτοιο τρόπο ώστε η μέρα αυτή να χωριστεί σε τέσσερις διαφορετικές επιμορφωτικές «ζώνες» που τα παιδιά θα δραστηριοποιούνταν πολύπλευρα σε σχέση με τον αθλητισμό.

Οι μαθητές του Δημοτικού

????????????????????????????????????

«Zώνη» Φυσικής Αγωγής

Ενημερώθηκαν από την καθηγήτρια της Φυσικής Αγωγής για τους κανόνες κάθε αθλήματος ξεχωριστά και στη συνέχεια αγωνίστηκαν, τόσο ατομικά όσο και ομαδικά, σε διάφορα αθλήματα όπως ταχύτητα, άλμα εις μήκος, σφαίρα (μπαλάκι), πινγκ πονγκ και το παραολυμπιακό άθλημα boccia κ.α.

«Ζώνη» Εικαστικών

Έφτιαξαν ομαδικά κολάζ, χρησιμοποιώντας γκοφρέ και οντουλέ χαρτί με τη σημαία των ολυμπιακών αγώνων που αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρισμένα σύμβολα σε όλο τον πλανήτη. Σκοπός των έργων τους ήταν να μάθουν τον συμβολισμό των πέντε ηπείρων από τους πέντε κύκλους της σημαίας καθώς και διαδιακσία υποστολής της στους Ολυμπιακούς Αγώνες,

Τα παιδιά της Α’ Δημοτικού δημιούργησαν τους δικούς τους κότινους – στεφάνια αγριελιάς που στεφανώνονταν οι ολυμπιονίκες και αυτόματα μετατράπηκαν όλοι τους σε ολυμπιονίκες! Τέλος, στην Ε’ και ΣΤ’ τάξη μοιράστηκαν αθλητές σε χαρτί από διάφορα Ολυμπιακά αθλήματα και οι μαθητές κλήθηκαν να φανταστουν και να φτιάξουν κολαζ με το περιβάλλον στο οποίο βρισκόταν ο κάθε αθλητής.

12077400_1156300541052933_1504194267_n«Ζώνη» Μουσικής

Η Α’ και Β’ Δημοτικού έμαθε και τραγούδησε τραγούδια όπως το «Αν όλα τα παιδιά της γης» και έκανε ασκήσεις Μουσικοκινητικής Αγωγής,  χρησιμοποιώντας ξύλινα μουσικά όργανα (ρυθμός, συγχρονισμός κ.α.).

Όσο για τους μαθητές των Β’, Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων διδάχτηκαν από τη μουσικό του Hea τον Ύμνο της χαράς από την ένατη συμφωνία του Μπετόβεν και έπαιξαν μουσικά παιχνίδια συνυφασμένα με έννοιες του αθλητισμού.

«Ζώνη» . . . Μέση στην Τάξη

Αγωνίζομαι σημαίνει . . .

Στα πλαίσια του μαθήματος τα παιδιά εκφράστηκαν με τις ιδέες τους για τα ολυμπιακά ιδεώδη, την αξία του αθλητισμού και της συμμετοχής τους σε αγώνες. Επίσης, παρακολούθησαν ντοκιμαντερ και εκπαιδευτικά βίντεο που έχουν επιμεληθεί άλλα σχολεία μαθαίνοντας την ιστορία των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων.

«Γνωριμία με τα ολυμπιακά ιδεώδη μέσα από τα ολυμπιακά και παραολυμπιακά αθλήματα»

?????????????

Οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου

Στα πλαίσια της 2ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού διοργανώθηκε για τους μεγαλύτερους μαθητές μας Τουρνουά Ποδοσφαίρου, Μπάσκετ και Βόλλευ κοριτσιών και αγοριών. Παράλληλα, έγινε παρουσίαση του θέματος της εν λόγω ημέρας Γνωριμία με τα ολυμπιακά ιδεώδη μέσα από τα ολυμπιακά και παραολυμπιακά αθλήματα». Μία από τις πιο όμορφες και ενδιαφέρουσες στιγμές της ημέρας ήταν η γνωριμία των μαθητών μας με την παραολυμπιονίκη Δήμητρα Κοροκίδα, μία αθλήτρια- πρότυπο με πολλές διακρίσεις, οποία παρουσίασε υλικό και αφηγήθηκε στιγμές από τη δική της αθλητική πορεία.

Η κα Κοροκίδα είναι πρώην αθλήτρια του τάε κβον ντο και νυν προπονήτρια του ΑΣ Πολεμικών Τεχνών – Σάτζα στο Χαλάνδρι, αναγνωρισμένη από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και κάτοχος 7ου νταν στο τάε κβον ντο, 3ου νταν στο τανγκ σου ντο, 2ου νταν στο χαπκίντο και 3ου νταν στο χάεντονγκ κούμπο.

Εκτός από την προπονητική παραμένει και ενεργή αθλήτρια στο στίβο, καθώς αγωνίζεται στη σφαίρα, σε αγώνες ταχύτητας με αγωνιστικό αμαξίδιο (μοναδική στη χώρα μας) αλλά και στο ακόντιο οπού με την παρθενική της εμφάνιση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου στη Λιόν το 2013 κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο με 10.36μ που αποτελεί και ρεκόρ Ευρώπης.

 

 

Κοινοποίηση:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Εγγραφείτε στο μηνιαίο newsletter μας

Για να μαθαίνετε τα νέα του σχολείου μας και τα τελευταία ενδιαφέροντα άρθρα του HEAculture